دوره آموزش نرم افزار هوش تجاری
اهداف این دوره چیست؟

هدف اين دوره آشنايي مخاطبين با مفاهيم، کاربردها و روندهاي نوين هوش تجاري در مديريت و راهبري چنين پروژه هايي، مي باشد. شرکت کنندگان اين دوره علاوه بر اينکه بايد نسبت به مباحث فناوري اطلاعات و ارتباطات ديدگاه مديريتي مستقلي داشته باشند، هم چنين بايد از مباحث اوليه مديريت کسب و کار نيز مطلع بوده و با مفاهيم و راه حل هاي فناوري اطلاعات، داده، پايگاه داده تحليلي و مديريت پروژه نيز آشنا باشند.

این دوره برای چه افراد و سازمان هایی مفید است؟

مباحث اين دوره به مديران کمک مي‌کند تا با آشنايي با حوزه هوش تجاري، به تجهيز و بسيج منابع مالي و انساني سازمان در جهت افزايش کيفيت تصميم‌گيري‌ها و بهره‌مندي از يافته‌هاي دانشي ناشي از تجزيه و تحليل حجم عظيمي از اطلاعات، از طريق بکارگيري فنون و تکنيک‌هاي هوش تجاري پرداخته و سازمان خود را به  نرم‌افزار و سخت‌افزار مربوطه مجهز نمايند.

هم چنين کارشناسان فناوري اطلاعات و برنامه‌نويسان و طراحان راه‌حل‌هاي سازماني مبتني بر فناوري اطلاعات را با کسب اطلاع از مفاهيم و مدل هاي کسب و کار از يک سو و نحوه استخراج نيازهاي کسب و کار و نيز متدولوژي مناسب در پياد سازي چنين پروژه هايي تجهيز مي کند. خلاصه اينکه، هدف اصلي اين دوره آشنايي مخاطبين با مفاهيم هوش تجاري و مکانيزم هاي توسعه آن در سازمان بوده و سرفصل هاي فني پياده سازي در کنار کارهاي کلاسي عملي مورد توجه قرار خواهند داشت.

آموزش این دوره با هدف شناخت مبانی هوش تجاری و آموزش اولیه چگونگی پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی در بستر نرم افزار Tableau Software می باشد.

هوش تجاری- آموزش نرم افزار هوش تجاری با تبلو

دوره هوش تجاری تبلو برای کسانی پیشنهاد می شود که با داده کار می کنند و علاقمند تحلیل داده های کسب وکار خود هستند و  الزاما  دانش کافی در حوزه فناوری اطلاعات ندارند. در واقع شما اگر به کسب و کار خود را بشناسید می توانید مخاطب این دوره باشید. همچنین با بررسی مثال های واقعی و عملی نسبت به درک عمیق تر هوش تجاری و دانش های مرتبط با آن خواهیم پرداخت. در انتهای دوره قادر خواهید بود  با درک هوش تجاری ، داشبوردهای مورد نظر را بسازید و ساختار یک  کسب و کار را تحلیل کنید .

مخاطبین دوره
سرفصل های آموزشی
پیش نیاز ها

شرکت آماتـک مفتخر است با برگزاری این این دوره ها ، سازمان ها و شرکت ها را به این توانمندی برساند تا فارغ از نوع کسب و کار، بتوانند صرفا با داده نسبت به تحلیل و آنالیز کسب و کار و ساخت داشبورد های مدیریتی توسط نرم افزار هوش تجاری تبلو اقدام نمایند

ثبت نام
دوره آموزش نرم افزار هوش تجاری