نرم افزار تبلو

شرکت تبلو به افراد در شناسایی و درک داده ها یاری می رساند . در حال حاضر بیش از 70.000 شرکت  در اقصی نقاط جهان از این نرم افزار استفاده میکنند. نرم افزار تبلو تجزیه و تحلیل سریع و اطلاعات کسب و کار شما را در سطح بالایی ، فراهم می آورد و سرعت تجزیه و تحلیل، تجسم سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات را افزایش میدهد. با نرم افزار Tableau می توان در عرض چند دقیقه یک سری تصویرسازی داده را انجام داد و با دیگران به اشتراک گذاشت.

تبلو به 4 دسته تقسیم میشود

Tableau Prep

بوسیله نرم افزار تبلو پرپ پروسه پاکسازی و تجمیع داده ها انجام می گیرد

Tableau Desktop

توسط نرم افزار  تبلو دسکتاپ پروسه ساخت داشبورد مدیریتی صورت می پذیرد. 

Tableau Server

داشبورد های طراحی شده در تبلو دسکتاپ ، در محیط تبلو سرور پابلیش میشود و سایر کاربران از طریق محیط وب سرور به صورت سلف سرویس از اطلاعات بهره برداری میکنند.

Tableau Mobile

 برای راحتی بیشتر کاربران ، اپ اندروید و ای او اس  نرم افزار تبلو موبایل ارائه شده است تا داشبوردهای مدیریتی در موبایل و تبلت قابل دسترس باشد.

نرم افزار تبلو

نرم افزار تبلو چگونه ارائه میشود؟

لایسنس نرم افزار تبلو به دو صورت اشتراک سالیانه و نامحدود زمانی ارائه میگردد.

لایسنس تبلو در حالت نامحدود زمانی هیچگاه منقضی نمی شود اما در حالت یکساله، از زمان نصب به مدت یکسال می توانید از لایسنس تبلو استفاده کنید و پس از یکسال می بایست آن را تمدید نمایید. حالت نامحدود زمانی ویژه برخی سازمان ها و شرکت هایی است که با امکانات و قابلیت های نرم افزار تبلو آشنا هستند و می دانند تبلو نیاز آنها را برطرف می نماید. اما برخی از مجموعه ها ممکن است در استفاده از این ابزار یا نرم افزار دیگری تردید داشته باشند، لذا می توانند با هزینه کمتر لایسنس یکساله تبلو را تهیه نمایند و پس از تست و آزمایش، نسبت به خریداری نسخه نامحدود زمانی اقدام نمایند.

تبلو سرور دارای دو مدل لایسنس میباشد، user base و core base

در مدل User Base  شما متناسب با تعداد کاربران خود، لایسنس تهیه مینمایید و به هریک از آنها یک نام کاربری و رمز عبور خواهید داد. درمدل Core Base  شما نامحدود کاربر می توانید بسازید اما متناسب با تعداد هسته یا کورهای سرور خود لایسنس تهیه خواهید کرد. ویژگی دیگر که در این نوع لایسنس وجود دارد این است که می توانید برخی از داشبوردهای خود را بدون نیاز به لاگین کردن در اختیار مخاطبین خود قرار دهید که در اصطلاح آن را Guest  می نامند.